Missie, visie en kernwaarden

Missie, visie en kernwaarden.

In de tuin van Hospice De Regenboog staat een beeld van beeldhouwer Hans van Coevorden: twee mensfiguren die een arm om elkaar heengeslagen hebben in een gebaar van troost en nabijheid. Het symboliseert de warmte en geborgenheid die Hospice De Regenboog wil bieden aan mensen in een kwetsbare fase van hun leven. Het beeld toont de A van Alpha die staat voor het begin, en de O van Omega, het einde. Vanuit dit perspectief willen wij zorg en begeleiding bieden aan onze gasten: vanuit de diepe overtuiging dat het leven door God gegeven is en dat Hij daarvan het begin en het einde is.

Hospice De Regenboog staat open voor iedereen die palliatieve, terminale zorg nodig heeft. Wij hopen nog lang van betekenis te mogen zijn voor mensen in de laatste fase van hun leven en voor hun naasten.

De missie van Hospice De Regenboog is palliatieve, terminale zorg bieden in een huiselijke omgeving. De zorgverlening aan onze gasten is erop gericht kwaliteit van leven toe te voegen aan de dagen die iemand nog heeft op aarde.
Het is de visie van Hospice De Regenboog om gasten van Hospice De Regenboog een waardevolle laatste fase van hun leven bieden door kwalitatief hoogstaande palliatieve zorg en liefdevolle nabijheid. We geven hier invulling aan vanuit de vier kernwaarden: respect, betrokkenheid, gastvrijheid en deskundigheid.

Download hier ons visiedocument.

Aanmelden Klik op de knop hiernaast en doe een voorlopige aanmelding. We nemen daarna contact met u op.