Koor- en samenzangavond in Oldebroek

koor- en samenzangavond in Oldebroek

Houdt u van zingen? Op 30 maart is er een koor- en samenzangavond in Oldebroek. De organisatoren houden een collecte die bestemd is voor Hospice De Regenboog.

Psalmkoor Prijs de Heere en kinderkoor Blijde klanken.

Het Psalmkoor Prijs de Heere is een interkerkelijk koor uit Oldebroek. Ieder jaar houden ze één uitvoering onder leiding van dirigente Laura Camphens-Brandsen en organist Henk Frank Strijkert.

Tijdens deze koor- en samenzangavond in Oldebroek zingt ook het kinderkoor Blijde klanken uit Doornspijk een aantal liederen. Dit kinderkoor staat onder leiding van dirigent Wim Mulder en pianist Henk-Jan Pap.

Collecte voor Hospice De Regenboog

De avond begint om 19.30 uur in de Dorpskerk van Oldebroek. De toegang is gratis. Er wordt wel een collecte gehouden die bestemd is voor Hospice De Regenboog.

Ieder hartelijk welkom!

We zijn blij met de betrokkenheid van zoveel koren in onze regio. Wilt u ook een zangavond organiseren, neem dan contact op met Stichting Vrienden.

Alle berichten in: Concerten en acties