Benefietconcert op 25 mei 2019

Op 25 mei 2019 wordt er een benefietconcert gehouden ten bate van Hospice De Regenboog. Aan dit concert, dat plaatsvindt in de Driestwegkerk, zullen twee koren hun medewerking verlenen.

Koren

Tijdens dit benefietconcert kunt u luisteren naar het Christelijk Mannenkoor Salvatori. Dit koor bestaat uit zo’n 100 mannen uit Nunspeet en omgeving die worden aangestuurd door Jorit Woudt.
Ook het Young Ladies Choir Rejoice treedt deze avond op. Het Young Ladies Choir Rejoice is opgericht in september 2013. Dirigent en oprichter van het koor is Wilbert Magré. Het koor heeft een repertoire met klassieke werken van (on)bekende componisten, geestelijke liederen en (bewerkte) psalmen. De leden van het koor komen uit de hele regio en bestaan uit meiden/dames tussen de 15 en 35 jaar. Het koor geeft zo’n 5 concerten per jaar. Dit jaar dus onder andere het benefietconcert op 25 mei 201.

Cd-presentatie van YLC Rejoice

Tijdens dit benefietconcert voor Hospice De Regenboog wordt de nieuwste cd van YLC Rejoice gepresenteerd. Deze cd is opgenomen tijdens een concert in de Martinikerk in Bolsward. Het koor wordt op de cd begeleid door orgel, piano en trompet. Op haar Facebookpagina kunt u vast een klein voorproefje horen van de cd die u ongetwijfeld kunt aanschaffen op deze avond.

Praktische informatie

Het benefietconcert op 25 mei 2019 wordt gehouden in de Driestwegkerk, Driestweg 4 in Nunspeet. Het concert begint om 19.30 uur. De toegang is gratis. Wel wordt er een collecte gehouden voor ons hospice. Daar zijn we erg blij mee, en uiteraard bevelen we deze collecte van harte bij u aan!

Bekijk hier de flyer

Wilt u ook eens een concert of andere actie organiseren ten bate van ons hospice? Neem eens contact op met ons hospice via info@hospicenunspeet.nl of kijk op de pagina van Stichting Vrienden.

Alle berichten in: Concerten en acties