Wandelen voor het hospice!

wandelen voor het hospice in Nunspeet, wandeling voor hospice

Update 15 juli 2019 – Het magische getal van 60 deelnemers is bereikt. Dit betekent dat u zich niet meer kunt aanmelden voor deze wandeling.

Gaat u weer wandelen voor het hospice? Vorig jaar was de wandeltocht een groot succes. Dit jaar wandelen we op 14 september. Onderin deze pagina kunt u zich direct aanmelden. Lees het bericht van de organisatoren van deze wandeltocht.

Loop mee voor het hospice!

Ook dit jaar willen wij een wandeltocht organiseren waarvan de opbrengst bestemd is voor Hospice de Regenboog. We gaan wandelen in de omgeving van Hulshorst/Harderwijk.

• Datum: 14 september 2019
  • Afstand: ±15 km
  • Inschrijfgeld vanaf €12,50
  • Inschrijven om 09.00
  • Vertrek: 09.30 uur

Start en einde van de wandeling

De start van de wandeling(en) is bij de familie Karssen, Poppeswegje 17, 8077 RT te Hulshorst. We ontvangen u graag om 09.00 uur met een kop koffie of thee. Tijdens de wandeling is er een korte tussenstop. Rond 14.00 uur staat er bij de fam Karssen lekkere soep klaar, bereid door deze familie en vrijwilligers.

Aanmelden niet meer mogelijk

De groep wandelaars is compleet, aanmelden is inmiddels niet meer mogelijk.

Alle berichten in: Concerten en acties