In gesprek met de burger

In gesprek met de burger 8 november nunspeet

In november 2021 en in juni 2022 is er een avond geweest met als titel: “In gesprek met de burger”.  Op die avonden is er een presentatie gegeven over de palliatieve fase, oftewel de laatste levensfase en wat je tegen kan komen. Wij willen deze bijenkomsten graag voortzetten. We merken dat het in een behoefte voorziet en tegelijkertijd blijft het een moeilijk gespreksonderwerp.

Het Venster en Hospice De Regenboog nodigen u graag uit voor een informatiebijeenkomst op 8 november waarin dieper wordt ingegaan op de verschillende fasen van de palliatieve zorg: de ziekgerichte zorg, de symptoomgerichte zorg en de zorg in de stervensfase.

Twee verpleegkundigen die veel kennis hebben van de palliatieve fase en werkzaam zijn in het Hospice en bij Care for Cancer gaan u uitleg geven over deze verschillende fasen van de palliatieve zorg en de behandeling die daarbij past.

De avond wordt gehouden op 8 november in Het Venster: Elburgerweg 15 in Nunspeet.

• 17.30-18.15, maaltijd
  • 18.30 -19.15 presentatie door Jolanda Dekker en Korine Lans, beide palliatief verpleegkundige
  • 19.15 – 19.30 gelegenheid voor het stellen van vragen en afsluiting.

Aan deze avond zijn geen kosten verbonden. Opgeven kan t/m dinsdag vrijdag 4 november via het mailadres: info@hospicenunspeet.nl
We hopen u te ontmoeten!

Jolanda Dekker en Korine Lans van Het Hospice
Gerdine van Engelen en Krista van Zuijlen van Het Venster.

Download hier de uitnodiging in PDF

Alle berichten in: Informatieavond