We bestaan 6 jaar!

Op 3 mei 2016 was het zes jaar geleden dat we de deur open deden voor onze gasten. We zijn weer dankbaar voor alles wat we dit jaar hebben kunnen doen. We voelen ons gezegend door alle steun en belangeloze inzet voor ons hospice. Zo merken we dat veel mensen blij zijn met zes jaar palliatieve terminale zorg in Nunspeet.

Vorig jaar vierden we ons lustrum. Mooie herinneringen hebben we aan het mini-symposium dat we toen hielden. We merken dat de presentaties van het symposium nog regelmatig bekeken worden. Ze worden voornamelijk gevonden op de woorden ‘Empathie en Compassie’. Nou, dat zijn woorden waarop we graag gevonden worden!  U kunt ze hier nog eens bekijken.

Kleinschalig en huiselijk hospice

zes jaar palliatieve terminale zorg in Nunspeet

De afgelopen tijd hebben de vrijwilligers van de commissie ‘sfeer en interieur’ hun best gedaan om wat vernieuwing te brengen in het interieur.

Hiernaast ziet u een foto van een stukje van onze woonkamer. Er zijn wat nieuwe schilderijen en stoelen bij gekomen voor in de gastenkamers boven.

Exposeren in het hospice

Aan de muren van ons hospice zijn regelmatig exposities te bewonderen van verschillende kunstenaars. We proberen iedere drie maand de expositie te wisselen. Als u iemand kent die zou willen exposeren of als u zelf kunstenaar bent zou u eens contact op kunnen nemen met het hospice. In het komende najaar is er nog ruimte. De werken moeten wel passen binnen de sfeer van ons hospice.

De exposities zijn niet voor het grote publiek maar alleen voor onze gasten en hun bezoekers. We geven geen vergoeding voor het exposeren maar kunnen wel meewerken aan het vergroten van uw naamsbekendheid.

Jarige supportersvereniging steunt ons

Wij vieren zes jaar palliatieve terminale zorg in Nunspeet maar er zijn nog meer feestvierders. De supportersvereniging van VV Nunspeet bestaat maar liefst 50 jaar. Omdat ze als jarige graag willen trakteren hebben de supporters twee goede doelen uitgekozen. Stichting Kukeluusjes van Corne en ons hospice zijn uitgenodigd. Alvast van harte gefeliciteerd!