De tuin van Hospice De Regenboog is weer netjes!

Tuin van hospice de regenboog is weer netjesDe tuin van hospice De Regenboog in Nunspeet is weer netjes! Op vrijdag 11 maart 2016 heeft een aantal leerlingen van het Nuborgh College in Nunspeet weer de handen uit de mouwen gestoken in het kader van NLdoet.

Onder leiding van onze tuinvrijwilligers Cees en Henk zijn ze aan de slag gegaan in de tuin. Oud blad is opgeruimd en de ‘lamellen’ zijn weer schoon. Tuin van het hospice weer netjes

De leerlingen hebben in kleine groepen bij verschillende organisaties in Nunspeet fijne klussen uitgevoerd. Klussen waar de organisaties zelf vaak niet aan toe komen. In onze tuin kunnen we altijd wel wat handjes gebruiken al hebben we een trouwe groep tuinvrijwilligers.

Het schoonmaken van die buitenlamellen is echt dé NLdoet klus geworden. Zelfs de burgemeester van Nunspeet heeft zich daar eens aan gewaagd. Dit jaar was overigens  de laatste keer dat dhr. van Hemmen in zijn functie als burgemeester van Nunspeet mee deed met NLdoet in Nunspeet.

NLdoet in Nunspeet is gecoördineerd door Marit Hofman van het Servicepunt vrijwilligers. Op hun Facebookpagina kan je meerdere foto’s bewonderen van de leerlingen bij de verschillende organisaties.

Alle berichten in: Nieuws