De tuin van ons hospice in Nunspeet is weer een stuk netter!

vrijwilligers in hospice De Regenboog

Afgelopen zaterdag vond NLdoet plaats in heel Nederland. Mensen steken tijdens NLdoet de handen uit de mouwen bij organisaties en verenigingen die de hulp goed kunnen gebruiken. Na afloop van deze dag was de tuin van ons hospice in Nunspeet weer een stuk netter!

Rotary Nunspeet

Verschillende leden van Rotary Nunspeet kwamen afgelopen zaterdag naar ons hospice toe. Na een lekkere kop koffie zijn ze ondanks de buien flink aan de slag geweest in de tuin van het hospice.

De fietsenstalling is flink schoongespoten. Daar zijn we blij mee, want het fietsenhok is één van de dingen die bezoekers het eerste zien als ze naar ons hospice komen.

De tuin wordt iedere week onderhouden door een trouwe groep tuinvrijwilligers. Maar de tuin is zo groot dat er altijd klussen liggen te wachten. Daarom zijn we erg blij dat de vrijwilligers geholpen hebben bij het klaar maken van de tuin voor het voorjaar. Door de grote bomen die juist het rustieke karakter van ons hospice vergroten is er altijd veel blad te ruimen. Kruiwagens vol zijn afgevoerd.

Bedankt! De tuin van het hospice in Nunspeet is weer een stuk netter.

Wil je ook eens met een groep vrijwilligerswerk doen? Neem contact op via info@hospicenunspeet.nl

Alle berichten in: Nieuws