Snertwandeling op 16 januari 2016

Snertwandeling op 16 januari 2016Zin om mee te wandelen?

De wandelgroep van V.E.G Oldebroek nodigt u uit om de snertwandeling op 16 januari 2016 mee te wandelen. De opbrengst van de wandeling is bestemd voor Hospice De Regenboog in Nunspeet.

Via de link hierboven ziet u fotoverslagen van vorige wandelingen. Een groep mensen die het fijn vind om stevige wandelingen te lopen. En daarbij graag ook gasten verwelkomt. Hieronder het bericht namens de organisatoren.

Wandeling onder leiding van gids

De snertwandeling is gepland op zaterdag 16 januari. Om 9.00 uur verzamelen bij het Koetshuis van Huis Schouwenburg en vandaar gaan de wandelaars met auto’s naar het startpunt van de wandeling op Landgoed Tongeren. Vanaf dit landgoed lopen de wandelaars onder begeleiding van Gids Willem van Norel weer terug naar het Koetshuis waar de snert gegeten kan worden. De gids zal het een en ander vertellen over de cultuurhistorische plaatsen waar de wandeling langs voert.

Vanwege de beperkte parkeerruimte is het fijn als u met de fiets naar het verzamelpunt komt. Fietsen en auto’s kunt u parkeren achter het koetshuis buiten de gracht. Volgt u daarvoor de P-route.

De opbrengst van de wandeling is bestemd voor Hospice De Regenboog in Nunspeet.

Aanmelden

Voor deze snertwandeling op 16 januari 2016 dient u zich aan te melden. Er kunnen maximaal 50 personen mee. Aanmelden kan via Prins-Bartapestaartjehetnet.nl. (apestaartje vervangt u door het @). Dit opgeven kan tot 11 januari 2016.

De wandeling zal tussen de 15 en 20 km. zijn met een ruime rust. Voor koffie thee en onbeperkt erwtensoep eten betaalt u 12,50 p.p.

Wij zien u graag weer tegemoet bij deze sponsortocht.