Koppelbed en mooie opbrengst concert

koppelbed voor Hospice de Regenboog in Nunspeet

De afgelopen periode zijn er weer mooie dingen gebeurt in en rond het hospice. We kregen bossen bloemen en andere bewijzen van dankbaarheid. Fijn om te merken dat de zorg die we bieden bij de meeste mensen ook goed aankomt.

Ideeënbus

In het hospice hebben we vanaf deze week een Ideeënbus. Alle goede ideeën en tips van medewerkers, gasten en bezoekers/naasten zijn welkom. De prachtige bus is gemaakt bij Philadelphia aan de Stationslaan.
We zijn er erg blij en hopen dat er een stroom nieuwe ideeën op gang gaat komen.
De bus zal ergens – op een discrete plek – in de hal worden opgehangen.

Benefietconcert bracht mooie opbrengst

Op 25 mei hielden de koren Young Ladies Choire Rejoice en het Christelijk Mannenkoor Salvatori uit Nunspeet een benefietconcert voor ons hospice. De opbrengst was €2750 euro. Daar zijn wij erg blij mee. Dank aan iedereen die betrokken was bij dit concert. En uiteraard al die bezoekers die gul gegeven hebben in de collectezak.

Koppelbed van Stichting Roparun

Het hospice heeft van de Stichting Roparun een koppelbed aangeboden gekregen. Dat is een mooi, in alle richtingen elektrisch verstelbaar bed, speciaal bedoeld om tegen het bed van een gast te plaatsen. Wat een prachtig cadeau!

Ook voor de Branchemeeting ontvangen we steeds een bijdrage van Roparun. Onder dit filmpje waarin duidelijk wordt wat Stichting Roparun allemaal doet gaat dit nieuwsbericht verder. Overigens, de Roparun 2019 start op 8 juni 2019.

We zijn RoPaRun en alle teams en sponsoren erg dankbaar. De Afgelopen week werd het bed bezorgd en kregen we uitleg over de werking ervan van de bezorger. Ook Adriaan den Hartog, die als vrijwilliger zich heeft ontfermd over het magazijn en de indeling ervan, werd ingeseind. Hij keek en deed mee hoe de meegeleverde ‘storemover’ kon worden gebruikt om het bed te verplaatsen en op te bergen.
We hopen het bed, waar zeker regelmatig behoefte aan is, spoedig te kunnen aanbieden aan echtparen waarvan de man of vrouw wordt opgenomen.

Ook voor de Branchemeeting mochten we de afgelopen jaren rekenen op een bijdrage van de Stichting Roparun.

Alle berichten in: Nieuws