Jonge ondernemers steunen Hospice De Regenboog

Jonge ondernemers steunen Hospice De Regenboog in NunspeetOok jonge ondernemers steunen Hospice De Regenboog!
Vijf havo 4 leerlingen van het International Bussiness College van de Jacobus Fruytier SG hebben in het kader van Jong Ondernemen een bedrijf opgericht om zo hun ondernemersvaardigheden uit te bouwen. Deze jongeren ondernemen maatschappelijk verantwoord want ze willen 50% van de winst overmaken aan Hospice De Regenboog.
Het bedrijfje heet La Cuisina en de studenten verkopen ‘Kitchen tools’. Momenteel zijn er al wat producten in de verkoop genomen. Bijvoorbeeld de soeplepel die verpakt is met croutons en soep. Of wat dacht u van een sinaasappelpeller?  Perfect kado voor moederdag toch?
De producten worden desgewenst persoonlijk ingepakt met een mooie tekst.
Lisa, Willian, Matie, Johan, Corianne we wensen jullie heel veel succes met deze onderneming. En vreselijk leuk dat jullie aan ons gedacht hebben.