Informatieavond in Elspeet: Altijd behandelen? Wanneer stop je?

Op 15 mei spreekt mw. Jeanine de Ruiter tijdens een informatieavond in Elspeet over het onderwerp behandelen. Want moet je nu altijd behandelen? Wanneer stop je? Dit is een informatieavond in de serie ‘Van Betekenis’. In februari waren we in Nunspeet met dit onderwerp en de belangstelling was toen erg groot en de avond erg geslaagd.

Als u ziek wordt of als er ziekte het gezin of de familie binnenkomt komen er gelijk ook allerlei vragen en moeilijke beslissingen uw leven binnen. Welke soorten behandelingen zijn er? Wat zijn chemokuren, bestralingen en medicatie? Wanneer begin je aan een behandeling en mag je ook stoppen? Wie bepaalt dat en hoe wordt dat bepaald?

Maar er zijn ook heel andere vragen die dan naar voren komen: wat is kwaliteit van leven voor u? Ga je door tot het niet anders meer kan of hebben we daarin een keuze? En hoe gaan artsen en verpleegkundigen daar binnen het ziekenhuis mee om?

Mw. Jeanine de Ruiter, werkzaam als oncologie verpleegkundige in het Sint Jansdal ziekenhuis in Harderwijk,  denkt met ons na over dit onderwerp.informatieavond in elspeet over altijd behandelen? Wanneer stop je?

Kom ook naar naar deze informatieavond in Elspeet. U bent van harte welkom op maandag 15 mei vanaf 19.15 uur in de Oranjehof, Staverdenseweg 34 in Elspeet. De avond start om 19.30 uur en zal rond 21.00 uur worden afgesloten.

Deelname aan de avond is kosteloos. Wel graag aanmelden van te voren.

Voor aanmelden en informatie: info@hospicenunspeet.nl; tel. 0341 250962

BLIJF NIET MET VRAGEN ZITTEN.

LAAT U INFORMEREN VOOR NU OF VOOR LATER.

U BENT VAN HARTE WELKOM!

Alle berichten in: Informatieavond