Hospice De Regenboog sluit het lustrum jaar af.

hospice palliatieve terminale zorg in nunspeet

De burgemeester van Nunspeet onthult het beeld in de tuin bij de opening van het hospice.

hospice de regenboog sluit lustrum jaar af

De Alpha en de Omega. God is er van het begin tot het einde bij.

We sluiten als Hospice De Regenboog een mooi lustrumjaar af. Wat is er een betrokkenheid geweest.

Allereerst mochten we weer met heel veel inzet van onze verpleegkundigen en vrijwilligers voor onze gasten zorgen en er ook voor de familie zijn. Dat is waarom we er zijn. Een zorgzaam thuis in de laatste fase van het leven.

We hebben het nog regelmatig over ons symposium op 5 juni, een stralende dag met inhoud en ontmoeting. De presentaties over de dilemma’s in de palliatieve terminale zorg kunt u via deze pagina over het symposium nog eens bekijken.

Zes concerten zijn georganiseerd door verschillende koren en musici. De opbrengst van de concerten in totaal is ca. € 10.000,00. Heel veel dank!
We zien al uit naar het volgende lustrum.

De medewerkers van hospice De Regenboog wensen ieder voor 2016 Gods zegen en alle goeds!