Cursus palliatieve zorg voor verpleegkundigen

basis cursus palliatieve zorg voor verpleegkundigenDinsdag 20 oktober 2015 is de eerste basiscursus ‘palliatieve zorg voor verpleegkundigen’ afgerond. De eerste groep cursisten heeft haar certificaat ontvangen uit handen van Corrieke Voerman.

De cursus die de verpleegkundigen van WZU Veluwe hebben gevolgd was een basiscursus. Een opstap naar de opleiding zorgconsulent die elders aangeboden wordt. De cursisten waren zeer tevreden over de inhoud van de cursus.

Vandaag een mooie cursus afgesloten @hospicenunspeet, veel waardevolle kennis voor mijn functie als VPK

De cursus palliatieve zorg voor verpleegkundigen is een interactieve cursus waarin onderwerpen als palliatief redeneren, organisatie van de palliatieve zorg, palliatieve sedatie en euthanasie voorbij komen. Maar ook wordt ingezoomd op problemen als dyspneu, pijn, delier en bewust afzien van eten en drinken. In de cursus wordt geoefend met methodisch werken volgens het richtlijnenboek van de palliatieve zorg.

Inschrijven cursus palliatieve zorg voor verpleegkundigen

Heeft u ook interesse in deze cursus voor palliatieve zorg voor verpleegkundigen en/of verzorgenden? We geven deze cursus graag aan teams van verpleegkundigen die werkzaam zijn binnen de thuiszorg, verpleeghuizen en verzorgingshuizen. De cursus wordt steeds op maat aangeboden waarbij rekening gehouden wordt met het startniveau en de ervaring binnen de groep.

Voor meer informatie neemt u contact op via info@hospicenunspeet.nl.